Myggcup 2019

• Publisert mandag, 19. aug, 2019

Lørdag 24. august kl. 9.00 på Lyngdal Stadion

Myggcupen er en fotballturnering som hvert år blir arrangert rett etter skolestart av Lyngdal IL. Dette er et arrangement med fokus på trivsel og glede, og vi håper derfor at flest mulig – også de som ikke spiller fotball til daglig – vil være med på denne turneringen.

Påmelding: Elevene som ønsker å være med, må melde seg på via klassekontakten. Vi har derfor laget et forslag til et brev som dere klassekontakter kan leveres ut til elevene. Jeg legger dette som vedlegg i mailen. Her kan klassekontakten fylle ut sin egen kontaktinformasjon, bestemme hvordan du ønsker å ta imot betaling (vi anbefaler Vipps) og levere dette ut til elevene slik at det blir enkelt å registrere hvem som ønsker å være med. Ferdig utfylt gis dette til lærer som sender det ut som ranselpost. Jeg anbefaler også å legge dette ut allerede nå på klassens Facebookside om dere har en slik gruppe. Så kan foreldre velge selv om de ønsker å melde på via FB eller som melding til dere.
Klassekontakten betaler og melder på antall lag og spillere innen tirsdag 20. august. Påmelding skjer ved betaling. For å kunne delta i turneringen må laget være påmeldt innen fristen. Om noen ønsker å betale kontant kan dere sende påmelding via mail til meg og betale på arrangementsdatoen.
Deltakeravgift: Kr 100,- pr spiller. Deltakeravgiften samlet pr. klasse betales av klassekontakten. Det er kun antall spillere og navn på laget, og om det er jente eller guttelag som leveres, ikke navn på hver enkelt spiller. Dette skrives inn i kommentarfeltet på påmeldingen.

Regler Det benyttes 5 spillere av gangen under kampene for 2. til 5. klasse, og 7 spillere for 6. til 7. klasse. Anbefaler at det settes opp klasselag, det vil si en mix mellom gutter og jenter. Erfaringer viser at det ikke er nok jentelag til å lage en egen gruppe, slik at kamper mellom jentelag og mixlag resultatmessig blir veldig ujevne.
Kampenes varighet er 18 min.
Premiering Alle får pokal.

Ift betaling, så må denne linken brukes:

Hvis dere er i tvil om noe er det bare å ta kontakt!
NB! Foreldre og elever må ordne alt det praktiske. Etter at klassestyrer har meldt på og betale anbefaler vi at ansvaret for de ulike lagene legges på en forelder.
Velkommen til en hyggelig fotballdag!

Klassekontaktene må fylle ut dette skjemaet:

Brev til elevene fra klassekontakten

Myggcupen 2019

Lørdag 24. august kl. 9.00 på Lyngdal Stadion
Til alle elevene i _____. klasse på ______________________ barneskole.

også de som ikke spiller fotball til daglig – vil være med på denne turneringen. Det er de
enkelte skoleklassene som stiller lag i denne turneringen.

I år vil Myggcupen arrangeres lørdag 24. august på Lyngdal stadion. Alle som ønsker å være
med, må sende meg en SMS på telefon ______________________ eller en e-post på
_________________________________ innen _____________________. Jeg vil så levere en samlet
påmelding for klassen.

Det koster kr. 100,- per spiller å være med på turneringen. Dette kan betales inn på kontonr.:
________________________ (husk å merke innbetalingen med navn på spilleren) eller VIPPS til telefon nr _______________________________ eller betales direkte til ____________________________________________________________.
Ta kontakt med meg på telefon _____________________ ved eventuelle spørsmål.

Klassekontakt