Kjempetopp på kvs

• Av Lyngdal Kristne Grunnskole
  • Publisert onsdag, 31. okt, 2018

Andre klasse var blitt invitert til å ha det moro på KVS.

Ja, de ble hentet med minibuss for å bli med på et opplegg som elevene hadde forberedt. Det var naturbruk klassen som inviterte, og det var sikkert et ledd i deres undervisning da lærerne deres var til stede og observerte. KVS-ungdommen skal jammen ha takk for å ha gitt de unge elevene en minnerik dag.

Disse elevene på videregående skole hadde tatt seg bryet å lage natursti for elvene i andre klasse. Elevene ble delt i grupper på 2. På naturstien fikk de både prøvd seg fysisk og mentalt. Det var bare knallgøy. Lærer Astrid og Britt Elin kunne se hvordan elevene deres storkoste seg. Dette opplegget var midt i blinken.

Ekstra gøy var det at de store guttene herjet med de små guttene. De fikk skikkelig tatt seg ut – og det skjer ikke for ofte. Så ble det spandert pølse og kos rundt bålet.

Av Ebbe Sørensen